30 minuter

Jag gör helg om 30 minuter. Åh vad det ska bli skönt, har nu jobbat 12 dagar i rad och det känner jag verkligen av nu kan jag säga. Ska bli så skönt att få sova ut imorgon.

Ska ta en promenad efter jobbet, upp till Slussen och kanske tom till Henriksdal, det är ju sånt underbart väder ute.

Städa hemma måste jag göra denna helg, mitt hem ser förjävligt ut kan jag säga. Funderar nästan på att fixa iordning balkongen med min fna matta och bordet med tillhörande stolar. Men måste först tvätta mina fönster, får se om jag orkar vara så ambitiös denna helg. Eftersom jag var hemma hos mamma och pappa här om dagen skippar jag det dena helg, behöver bara vara för mig själv nu när man har jobbat så mycket. Åker hem till dem nästa helg då det ändå är påsk.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å va skönt för dej, verkligen :D

Ta det lugnt nu och bara njut i helgen <3

2009-04-03 @ 16:40:28
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Tack söta, hoppas du får en super helg med ;) <3

2009-04-04 @ 22:51:19
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0