Have a nice trip


I dag efter jobbet träffade jag syster och Rebe. Vi var och fikade lite på vårt favoritcafé på Birgerjarlsgatan, de har ett sånt mysigt och bra café. Alla tre åt en supergod banana split. Mot slutet blev det lite känsligt. I morgon åker Rebe tillbaka till Ibiza igen. Hon säsongsjobbar där 5-6 månader under sommaren och i morgon åker hon tillbaka för att jobba även denna sommar.

Det är det tråkiga med det hela att hon är borta så länge. Jag är såklart glad för hennes skull som kommer iväg och jobbar och så, men ledsen för mig egen del. Nu blir hon borta till november någon gång och jag kommer sakna henne något så otroligt varje dag. Hon är min bästa vän och det är inte så lätt att släppa taget om en bästa vän så pass länge. Att inte ses så pass regelbundet som vi gör. Vi kommer ha så mycket att ta igen när hon är hemma igen.

Älskade vän, ta hand om dig, hoppas du får en fantastisk sommar och vi hörs såklart av. Miss you already. ♥

Kommentarer
Postat av: Rebe

licks u



danke danke, jag tränar redan på tyskan lol.

november får bli våran catch up month ;)

iår får vi vara så där duktigt på att höra av oss

2009-04-28 @ 23:08:44
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Neh:( Men beställde du via CDON? för att alla som beställde via CDON fick den igår!

2009-04-29 @ 05:55:55
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Zelly

Rebe: Saknar dig redan. Puss

2009-04-29 @ 12:29:03
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0