Home

Honey, I am home. Blev utskriven från sjukhuset igår. Vad underbart det var att komma hem, hade saknat min egen säng något otroligt kan jag tala om. Var så underbart att få sova i den inatt.

Sjukhus är verkligen deprimerande, inte alls roligt att vara där.

Idag tog jag en sväng till Nacka Forum för att handla lite för ikväll. Ikväll är det äntligen dags för Lepa Brena :) Som jag har längtat, kommer bli en superkväll :) Både min kamera och systers är laddade med batteri, här ska tas både kort och filmas :)

Innan det är dags för att bege sig till showen ska jag och syster ut och äta på en jättemysig restaurang som jag har velat testa ett bra tag nu. la Rouge i Gamla Stan, verkar hur häftigt ställe som helst. Kl.18.00 har vi bokat bord.

Så nu ska jag ta ett bad och börja göra mig snygg ;) Ska tvätta håret och platta det, sminka mig snyggt och sen just get dressed. Vet inte riktigt vilken väska jag ska välja än, har så många. Men det lutar åt min Gucci eller Valentino väska jag fick av Rebe för ett par år sedan i julklapp :)

Vilken underbart väder det är idag, I am loving it. Så skönt ute, nu är väl åndå våren här för att stanna?!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Välkommen heeem!! :D

Så skönt att vara hemma igen förstår jag. Hoppas allt gick bra! <3

Trevligt ni kommer få det ikväll låter det som :) Ta det lugnt där ute och ha nu så kul <3

2009-04-25 @ 15:14:39
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Rebe

we need to eat an icecream before i leave yo

2009-04-25 @ 15:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0