Läggdags

Nu är det snart läggdags, börjar dock 09.30 i morgon skönt med sovmorgon. Men känner mig redan nu väldigt sömning, har nog att göra med att jag i vanlig ordning sov som en kratta.

Efter jobbet tänker jag ta en liten sväng förbi Glitter eller någon affär där de säljer lite snygga hårband. Kul att ha i håret nu när man har varit hos frissan och fixat det och kan ha det snyggt utsläppt. Måste även gå förbi Stadium eller någon annan sportaffär för att titta på nya sneakers. Mina börjar gå sönder så nya behöver jag. Älskar att gå i sneakers :)

Kommentarer
Postat av: Rebe

sweet, let me know om du hittar några roliga.....hårband is fun!

2009-04-13 @ 23:07:52
Postat av: Sandra

Hoppas du får en trevlig dag på jobbet gumman och efteråt <3

Glitter, farliga substanser i deras grejer har jag hört :/

2009-04-14 @ 10:54:46
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Rebe: Of course dear, men jag kom inte iväg, tar det på torsdag istället.



Sandra: Allvarligt? Ang Glitter. Tur att jag inte kom iväg dit, får nog ta mig till en annan affär istället

2009-04-14 @ 21:00:12
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag ber om ursäkt om Kinga förolämpat dig, det var säkert inte meningen att det skulle vara så.



Tack för att du läser bloggen, förövrigt har du en jävligt fin design! =DD

Kram!

2009-04-16 @ 19:49:55
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0