Magnum


I dag blev vi så sugna på glass på kontoret så en av kollegorna sprang ner till Pressbyrån nere vid kajen utanför vår byggnad och köpte till alla. Själv tog jag en Magnum Mandel som är en favorit. När Pressbyårn och glassbaren vid kajen har öppnat då är det verkligen vår. Så nu är det bara dags för glassbaren att öppna så är våren kommen :)

Har för övrigt varit ett underbart väder idag, igår öppnade alla uteserverignar. Rebe du vet vad det betyder, fika i någon mysig park :)

Var förbi mina föräldrar för att se hur pappa mådde efter sin operation. Han mår bra och handen läker sakta men säkert.

Har nu jobbar 11 dagar av 12, längtar verkligen till imorgon när arbetsdagen är slut. Ska bara vila i helgen och städa lite, mitt hem ser för jävligt ut.

Tog lite kort på min arbetsplats så att ni ser hur det ser ut där jag jobbar varje dag, men dem lägger jag upp imorrn, är för trött nu, ska upp 06.00 imorrn så nu blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Åh hehe :) Har börjat på den tredje nu:) De är tillsammans nu, åh nu är man hel igen haha

2009-04-03 @ 04:02:32
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Sandra

Aldrig provat den glassen.

Ska bli spännande att se hur din arb.plats ser ut :)

2009-04-03 @ 16:41:30
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Sandra: Den är jättegod, du måste testa :) Kort kommer upp strax :)

2009-04-04 @ 22:57:20
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0