Måndag snart över


Måndag gick i vanlig ordning förbi fort. Arbetsdagen gick fort. Min dag började med att jag fick rusa iväg till min nagelteknolog, klantig som man är. Jag var och fixade naglarna i lördags och de blev jättefina, som alltid. Men igår kväll när jag hade jobbat extra fastnade jag i brevlådan och ena nageln gick sönder. Hahaha, fastnade i brevlådan, ja ni hör ju hur det låter. Jag skulle lämna in en nyckel till vakten, men han satt inte där. Så vi har en liten brevlåda där man kan slänga ner den i. Jag råkade fastna på något skumt sätt, så halva nageln gick sönder och sådär kan jag ju inte gå omkring och se ut. Tur för mig att hon hade tid att ta emot mig för att laga den innan jobbet.

Nu på kvällen har jag haft tvättstuga, alltid lika tråkigt men den måste göras. Sitter här nu framför TV:n med Project Runway, love that show :)

Kommentarer
Postat av: Rebe

jag kan inte låta bli att skratta, hur lyckas man fastna i brevlådan? only u my friend lol

2009-04-20 @ 23:19:42
Postat av: Zelly

Rebe: hahaha, du skulle ha sett mig, min kollega stog bara och skrattade åt mig, hade jag också gjort om det inte hade gjort så satans ont

2009-04-20 @ 23:42:20
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej vilken osis med nageln :/

2009-04-21 @ 11:05:13
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0