Mitt skrivbord

Här har ni några bilder på mitt skrivbord som jag sitter vid hela dagarna på jobbet. Kan förklara lite vad det är som jag har uppsatt lite här och där.

Bild 1. En bild på min arbetsplats då :) Kom på såhär i efterhand att jag tog ingen större bild så att man kan se hyllorna jag har uppsatt, samt fönstret jag sitter vid. Next time.

Bild 2. Som wallpaper på båda mina skärmar har jag en underbar vackerbild på mitt kära Dubrovnik. En av muggarna som jag förvarar mina pennor i är en mugg av Dubrovnik. Inte så svårt att gissa vilken stad som är min favorit i Kroatien :) Miranda nallen har jag fått av en kompis när jag fick denna tjänst för några år sedan, så söt. I det högra hörnet sitter en bild på en av mina många män, Jensen Ackles (måste nog lägga till fler bilder på några av mina män), under hans bild sitter min biljett från Justins show i Globen, take me back now please. Post it lappar med några viktiga nummer, inloggning till system osv.

Bild 3. Mina båda skärmar med mailen öppen.

Bild 4. Massa lappar med viktig information.

(Klicka för större)

   

Kommentarer
Postat av: Sandra

Verkligen kul att se! Du ser ut att ha ordning :P

2009-04-06 @ 11:21:36
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Tack söta Sandra. Måste ha ordning när man ska hitta saker och ting snabbt ;)

2009-04-06 @ 22:09:28
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: eMMa

Vad fint du har det gumman!! :) Vi ska snart flytta ner en våning på jobbet efter allt som hänt i organisationen, så då ska jag oxå lägga upp bilder när jag fått ordning hihi puss!

2009-04-06 @ 22:58:06
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: Rebe

det finns plats för min idolbild bra!

2009-04-06 @ 23:26:24
Postat av: Zelly

Emma: Hoppas du får en bra plats, det är vikigt :) Och självklart vill jag se hur det ser ut när du har kommit i ordning ) Puss gumman



Rebe: sweet, du får välja plats helt och hållet själv ;)

2009-04-07 @ 13:19:50
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0