Söndag


Hej på er. Här har det inte varit några uppdateringar på ett par dagar. Igår jobbade jag extra här på min gamla avdelning och vad jag fick jobba. Hade knappt någon lugnt stund alls. Jobbar även extra idag, till 23.00 ikväll. Och sen imorgon på min vanliga avdelning.

Idag är det dock mycket lugnare än vad det var igår. Var helt färdig när jag hade kommit hem, lite roligt var det trots allt satt här och skratte åt en hel del gäster. Hahaha, det ska man nog inte göra men jag kunde verkligen inte hålla mig. Ni skulle ha sett och hört. Min vän Rebe tycker att jag kan skapa en egen liten kategori för alla mina hotellhistorier som händer här, tål att tänkas på.

En sak som är säker dock. Jag vill inte mera behöva uppleva en japan till it-nörd sjunga karaoke (rätt stavat?) till låten "I will survive". Jag skrattade nästan så att jag höll på att kissa ner mig. Innan ni undrar vad det är för hotel så nej, vi har inte karaoke på detta bygge. Men dessa gäster har hyrt en av våra festvåningar för middag i ett par dagar i samband med en massa rum och de hade tydligen beställt en karaoke maskin. Och nej, det lät inte vackert alls. Men skratta fick jag ;)

(Bild: Adriana Lima)

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Hehe du är så söt:) tack så mkt:) ja det behövs ibladn faktiskt!

2009-04-19 @ 18:58:39
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Rebe

japaneser älskar sånt, but they do suck at it.



inte för att jag skulle vara mycket bättre, men jag skulle nog inte ens försöka

2009-04-19 @ 19:03:30
Postat av: Sandra

Låter jobbigt men roligt emellanåt :D hehe.

En egen kategori för hotellhistorier vore spännande att läsa om minsan ;P

Trevlig kväll gumman och se dej för när du ska hem <3

2009-04-19 @ 20:27:57
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0