Back to work

Japp, då sitter man här på jobbet igen. Jag har redan panik, men jag måste lugna ner mig får verkligen inte stressa upp mig. 

När jag kom upp till kontoret ligger det världens buntar med papper som jag måste gå igenom. Min mail rasslade till ordentligt när jag öppnade den, ca 165 mail som jag måste gå igenom...my god. Vet inte hur detta ska gå. 

Jag har inte tid till att stanna över denna vecka, måste fortsätta packa ner min lägenhet. För eventuellt blir det flytt nästa vecka. Ska idag luncha i personalmatsalen och komma överens om det blir nästa vecka eller veckan efter.

Men men det är bara att kämpa på och försöka att inte stressa en massa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sa mkt..

2009-08-10 @ 13:31:29
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch nej va jobbigt :/ Sånt är inte kul att komma tillbaka till efter semestern.

2009-08-10 @ 19:30:16
URL: http://sandris81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0