Huh?????



OBS! Läst inte om du inte har sett de sista avsnitten av Prison Break! Detta inlägg inehåller spoilers!



WTF?! Jag älskar Prison Break och har följt den i USA takt. serien tog slut i april någongång i USA, det sista avsnittet ever sändes. Nu sitter jag med TV3 och de visar ett avsnitt som jag inte har sett. What is going on?

Det absolut sista avsnitt slutade med att Michael dog, hans vänner, Lincon, Sarah och deras son var vid hans grav och lämnade blommor, de blev alla friade från alla anklagelser.

Men det avsnitt som nu visas på TV3 lever  Michael, Sarah är i fängelse ihop Gretchen. Jag fattar ingenting och är sorts of confused. Jag har verkligen inte missat ett enda avsnitt av denna underbara serie. Så vad är nu detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0