J*vla idot

Imorse höll jag på att bli överkörd och det på ett övergångsställe. Jävla bilist! Jävla idiot!


Jag skulle gå över gatan för att ta bussen ut till Karolinska imorse. Det var grönt på övergångsstället, jag tittade ut för säkerhets skull i trafiken, det var fritt och jag började gå. När jag har kommit över halva övergångsstället kommer det en bil i världens jäkla fart. Han stannar bara några centimeter ifrån mig.

Jag höll ta mig fan på att få en hjärtattack. Först blev jag så jäkla arg, så jag sparkade till hans bil och pekade på den gröna gubben. Jävla idiot människa!


Ska man nu inte ens längre kunna gå över gatan när det faktiskt är grönt utan att nästan mista livet?! Antingen är det en cyklist eller en bilist. Vilka människor. Är det verkligen så att varenda jävel klarar det där jävla körkortet?!


Ursäkta språket, men fan vad irriterad och rädd jag blev.  


Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår dej, fy fan vad läskigt!

2009-08-27 @ 21:29:59
URL: http://www.twitter.com/sandris81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0