Marley & Me


Denna film såg syster och jag igår, Marley & Me.

Handling: Marley och jag är en oförglömlig och varm komedi om livets bergochdalbana med Owen Wilson och Jennifer Aniston i huvudrollerna som Josh och Jennifer Grogan. En självklar del av familjen är den bångstyriga hunden Marley, alltid redo att sällskapa, trösta eller ställa till det för sina ägare. Marley & Jag är baserad på den bästsäljande boken med samma namn och för regin står David Frankel som regisserade Djävulen bär Prada.

My Thoughts: Jag trodde att den skulle vara mycket bättre och roligare än vad den var faktiskt. Men en sevärd film är det. Den är stundtals rolig fast jag undrar dock vart fanns humorn som Owen Wilson annars bjuder på?! Blev lite drama på slutet och ja jag grät en hel del, men jag väntade mig mer komedi än vad det var. Men en söt film helt enkelt.

(Bild från Discshop.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0