3 timmars prover

Jisses, imorse var jag på Karolinska i vanlig ordning höll jag på att säga. Det börjar bli mer en rutin att springa där än någon gång sådär Jag var tvungen att vara där i 3 timmar för att ta en massa prover. 08.00 var jag där och fick gå strax efter 11.00. Varje 30 minuter skulle de ta en massa prover.

Jag fick inte äta något från kl.20.00 igår kväll. Att ta en massa blodprov på det och hur många rör som helst var inte så harmoniskt om man säger. Jag vart helt yr efter ett tag och trodde att jag skulle svimma eller nåt.

Jag fick sitta i något dagrum, dum som jag var glömde jag att ta med mig en bok. Men jag sprang ner till Pressbyrån och köpte lite tidningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0