Give me coffee

Åh jag är så sugen på en latte just nu. Får se om jag hittar någon av mina vänner som jobbar i baren om man kan få en annars får jag gå ner till personalmatsalen och ta en vanlig kaffe.

Huvudvärken/migränen är borta idag, skönt. Så jag jobbar här sista dagen innan det är ledigt i 4 dagar, även det ska bli skönt. Ska fortsätta med att dona hemma med allt. det tar verkligen längre tid att fixa iordning allt på plats än vad jag trodde. Men sen har ju jag inte bott hemma hela tiden sedan jag flyttade.

Jag hade hoppats på en lugn arbetsdag, men who am I trying to kid. That is so not gonna happen. Folk är ta mig fan hysteriska. Hysterisk är bara förnamnet på vad de är nu inför nyårsafton. Har en massa folk som har satt upp sig på vänte lista på våra restauranger. Och de ringer hela tidenoch frågar bvarför vi inte har ringt upp dem. Ja kanske för att det fortfarande är fullbokat, don´t call us we call you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0