Senast sedda

Nu under julledigheten har man passat på att se en massa filmer. Tråkigt dock att de på TV visar samma filmer i stort sett som de visar varje år.

Här om dagen såg vi "How the Grinch stole Christmas" med Jim Carey. Den är så mysig tycker jag och Jim Carey är superbra som gnälliga Grinchen.

Igår såg jag "Lost in translation" med bla. Scarlett Johansson. Jag gillar henne starkt. Men fy satan vilken tråkig film. Denna film har ju blivit höjd till skyarna, men jag tycker verkligen att det var en av de tråkigaste jag sett på länge.

 

 


Kommentarer
Postat av: rebe

havent seen any of them...men såg du narnia?

jag vill flytta dit.....

2009-12-26 @ 15:29:19
Postat av: Zelly

Rebe: Grinchen måste du se, den är jättesöt. Den andra behöver du inte ens waste your breath on.

Narnia har jag sett ett par gånger, älskar den filmen. Den är så mysig, jag har läst alla böcker, you should read them ;)

2009-12-26 @ 15:39:30
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0