Söndag

Inte så ovanligt va att helgen har regnat bort, det är nästan mer regel än undantag att det regnar. Jag vill ha snö, massa snö. Men den lär vi inte se på ett tag :(

Ursäkta att jag har varit sååååå dålig på att uppdatera här, har haft ett par tuffa veckor på jobbet. Det har varit mycket så jag har inte haft någon ork, men det ska det nu bli ändring på :)

Jag har äntligen flyttat hem efter mitt stambyte. De är äntigen klara och mitt badrum är sååååå fint, bild kommer.
Imorgon ska de göra någon slutbesikning och så är de klara :) En elekriker hjälper mig även imorgon att koppla in min tvättmaskin. Det har jag köpt, så skönt att slippa tvättsugan nu. Kommer kanske tvätta där någon gång, men det ska bli otroligt skönt att ha en tvättmaskin här hemma.

Jag har kommit en bra bit på uppakning av mitt hem, det börjar äntligen se ut som ett hem och snart kan jag äntligen bjuda hem lite folk :) Det är inte klart än, men det går fram ändå. När jag väl har fått upp allt ur kartonger kan jag sen i lugn och ro få allt på plats. Har idag även fått upp en julgran, så fin. Adventsstakar har jag sen tidigare, så lite julstämming har jag hunnit med att få här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0