Februari

Redan första Februari. Som vanligt går tiden hur fort som helst och man hinner inte med. Skönt att januari är förbi, det måste ändå vara årets jobbigaste och tråkigaste månad.

Januari månad för mig var litr jobbig, men nu ser jag bara framåt.

Efter handbollen ska jag ta ett lååååååångt och härligt bad. Älskar att ligga i ett varmt bad och bara fundera. I do my best thinking in there :)
Ska också byta säng kläder, så skönt att lägga sig i en nybäddad säng efter ett härligt bad.

Denna helg har också gått otroligt fort, redan tillbaka till jobbet i morgon. Men måndagar brukar gå fort förbi. Får inte glömma att jag har en läkartid på vårdcentralen här hemma på onsdag.

Har en massa projekt här hemma också som jag måste komma till skott med någon gång, sakerna bara samlas på hög. Måste börja korta av min "to do list".


Om 30 minuter kan Kroatien vara världsmästare i handboll, just nu leder de över Frankrike :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja skönt jan är över.

Ibland har man väääldigt mycke du ;) Hoppas du får fart på allt :) Och ha en bra dag på jobbet imorgon och ett skönt bad <3

2009-02-01 @ 19:59:03
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Tack söta :))

2009-02-01 @ 21:07:20
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0