Lördag


När jag gick upp i morse hade jag världens huvudvärk, har det fortfarande. Är nog min migrän som spökar i vanlig ordning. Mamma ringde och frågade om jag inte ville komma över hos dem. Hon och pappa är själva i kväll, syster jobbar. Men jag har så ont i huvet så jag orkar verkligen inte åka ut till Farsta nu fast jag borde. Min kära syster har lyckats fucka upp sin laptop igen. Jag fattar inte hur hon gör det varje gång, så jag måste formatera om den och installera om allt, igen. Men hon får vänta till nästa helg.

Kommentarer
Postat av: Rebe

did ya sleep good?

2009-02-28 @ 15:17:51
Postat av: Tobias

Siba tog jag den ;)

2009-02-28 @ 16:27:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Zelly

Rebe: Jag lyckades somna till slut...hahah men var tvungen att titta både en och två gånger under sängen..hahah

2009-02-28 @ 20:07:32
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0