Tack syster :)


I dag fick jag mig en surprise. Syster var ledig idag så vi sågs inte på jobbet. Men hon var inne i stan och gjorde lite ärenden. Rätt var det var så ringde hon mig från personalentren och ville att jag skulle komma ner en stund.

Hon ville ge mig en liten present, vad söt hon är :) Hon hade hittat en Marilyn Monroe bok som hon tyckte att hon skulle köpa till mig. Boken heter "Icons of our time" och innehåller hur mycket bilder som helst på Marilyn, min stora idol och en hel del rolig fakta. Jag blev så glad att jag blev helt tårögd. Blev lite känslosam eftersom jag tycker att det är en sån fin gest. Jag fyller inte år, har inte namnsdag eller liknande utan jag fick en present bara för att min fina syster tyckte att jag förtjänade det och det är de saker som betyder så mycket :)

TACK underbara syster ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej så himla gulligt <3

En bok i din stil ;)

2009-02-03 @ 22:09:13
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Rebe

du behöver snart en ny marilyn hylla :)

2009-02-04 @ 07:23:44
Postat av: Zelly

Visst är den fin :) Och Rebe, ja snart är det dags att skaffa en ny hylla för alla saker :) När jag får en större lägenhet kommer jag köpa en bokhylla i glas eller så där alla saker ska vara sammlade :)

2009-02-04 @ 11:03:05
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Andreja

Glad you liked it.;)

Jag bläddrade inte ens igenom, bara dom 2 första sidor. Så jag hade ingen aning vad det var för bok haha.

puss

2009-02-05 @ 00:52:39
Postat av: Zelly

Dea: I LOVE it :) Den är jättefin :) Puss

2009-02-05 @ 08:44:39
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0