Torsdag

I kväll blir det att lägga sig tidigt igen, börjar 08.00 i morgon. Ska upp 06.00, fatta tidigt. Jag väljer själv att ta ett tidigre tåg till jobbet för att äta den goda frukosten i lugn och ro på jobbet, ta en kopp kaffe innan jag börjar. En sådan skön start på arbetsdagen och vi får ju världens godaste frukost på jobbet.  

Jag fattar inte somnade i skaplig tid igår, men ändå hade jag så svårt att komma upp imorse, satt och gäspade hela dagen.
Hade tänkt se det senaste avsnittet av Gossip Girl och 90210, men är redan så sömnig så det får bli imorgon istället.

Storstädning på gång här hemma till helgen. Ska verkligen bara ta det lugnt och dona här hemma. Det behövs verkligen kan jag tala om. Passa på att se en massa bra film och på lördag börjar ju Melodifestivalen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0