1 Januari 2009

1 Januari 2009. Det är inte klokt vad fort tiden går.

Passar på att tacka de som läser min blogg och lämnar en kommentar. Jag hoppas att ni ska fortsätta läsa min blogg även nu in på det nya året.

Jag ska egentligen börja jobba på måndag igen. Men idag fick jag sms av min chef där hon frågade om jag kunde komma in och jobba redan i morgon, tydligen är en av mina kollegor sjuk. De skulle vara två som jobbar i morgon och L kan inte jobba själv nu när J är sjuk. So what´s a girl to do. Det är bara att palla sig till jobbet. Visst har jag varit lång ledig, men jag hade också sett fram emot att även vara ledig i morgon och börja jobba på måndag. Tur att jag hade tvättstuga i tisdags och tvättade mina arbetsskjortor.

Jag undrar dock hur jag ska somna ikväll och lyckas gå upp imorgon så att jag inte kommer försent till jobbet, jobbar 09.17.30. Jag har under min ledighet lyckats vända lite på dygnet, inte så smart men jag har haft svårt att somna i tid. Vi får se hur jag lyckas ikväll, jag får inte läsa i min underbara bok för då kommer jag verkligen inte kunna somna, den går verkligen inte att lägga ifrån sig.


Kommentarer
Postat av: eMMa

Ville bara säga Hej här :) Kommit av mig lite i bloggläsandet under ledigheten o sjuk-kaoset :) Men jag är nog tillbaka på banan snart igen...och tack för att du är så gullig!!! puss

2009-01-02 @ 13:00:53
Postat av: Zelly

Det är klart att man ställer upp för sina vänner :) Nu får du se till att bli frisk snart.

Puss

2009-01-02 @ 15:26:26
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kommer absolut att fortsätta följa din underbara blogg ;)

2009-01-02 @ 16:02:16
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Sandra: Tack sötis :) Och du vet att jag fortsätter läsa din :)

2009-01-03 @ 16:32:47
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0