Aj Aj Aj

Fy satan vad ont i ryggen jag har idag, kan knappt röra mig. Vaknade i morse av ryggvärk. Gör ont vare sig jag ska stå eller sitta. Jag måste ha sovit i någon konstig ställning för det gjorde inte ont i går när jag gick och la mig. Är det inte det ena så är det det andra. 
Släpper det inte inom några dagar får jag nog ta och boka tid hos en kiropraktor, fast jag egentligen inte vill, de är ju lite läskiga men jag vill ju självklart att det onda ska försvinna.

Nu är all snö borta och det är supertråkigt, jag vill ju ha en massa snö. Man märker även att folk är tillbaka på jobbet, imorse var det hur mycket folk som helst på både bussar och tåg.

Måndag idag igen då. Kom upp från lunchen för inte så länge sedan, så nu är det ett par timmar kvar att jobba Måndagar går fort förbi tycker jag, det finns att göra och dagen flyter på som den ska.

Kommentarer
Postat av: Sandra

ajajaj gumman då :( Vet hur det är att ha satans ont i ryggen <3

2009-01-12 @ 14:31:28
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Rebe

pain likes you lol.

du sov nog weird

2009-01-12 @ 18:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0