Breaking Dawn

Happ, då har man läst ut Breaking Dawn också.

Nu är den underbara sagan slut :/ Ingen mera Bella & Edward och alla andra ljuvliga personer. Vill inte säga för mycket om boken, ifall några av er inte har läst dem och inte vill veta vad som händer. 

Jag måste dock säga att jag hade lite mixed feelings om denna först när jag började läsa den. Tyckte den började helt ljuvligt, sen tappade den lite och blev lite för skum för min del, men sen blev den så där underbar igen som jag älskar dem :)

Älskar verkligen dessa böcker och filmen, som om ni inte har hört det förr. Jag tjatar ju på som bara den, har tjatat så mycket till min vän om allt som har med detta att göra att jag tror att might slap me när som helst...hahah.

Måste verkligen gå förbi en bokhandel snarast och handla nya böcker. Men jag kan inte släppa tanken om dessa 4 böcker...hahah...ja jag är lite störd och besatt men det får ni leva med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0