Brrrr

Brrrr, det är så kallt ute. Var i affären för ett tag sen för att handla och jag höll verkligen på att frysa fast på vägen ner, det är ca -8 ute skulle jag nog tro. 

Skulle laga en jättegod rätt som heter pita, en typisk jugge rätt men när jag kom tillbaka från affären kom jag på att jag hade glömt köpa ägg. Fan också, hade bytt om till mjukis kläder och allt. Jag orkar verkligen inte gå tillbaka i denna kyla så jag fick laga något annat istället. Får ta mig ner till affären igen i morgon istället.

Syster min ska på kryssning i morgon med ett par vänner. Helt crazy, har hon inte sett Titanic...hahaha skojar bara. Själv är jag inte ett så stort fan av båtar alls, blir lätt illamående. Ska be henne handla hem lite saker till mig, det är ju billigare ombord.

Har gjort en supergod latte i min fina espresso maskin, jag har blivit rikigt duktig på att göra kaffe i den :)

Kommentarer
Postat av: Rebe

is that your latte?

for den såg himla go ut haha

2009-01-03 @ 20:02:38
Postat av: Zelly

nej, nej, nej...batterit i kameran dog när jag skulle fota så denna är lånad från google. men someday ska jag se till att mina ser ut så ;)

2009-01-03 @ 20:57:33
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0