Eclipse

Jag läste för ett tag sen ut bok nr 3, Eclipse (jag läser dem på engelska, gillar att läsa böcker på deras orginal språk) i Stephenie Meyer´s underbara histora om Edward & Bella och såklart flera andra karaktärer.

Håller nu på att läsa bok 4, Breaking Dawn som är den sista boken i denna serie. det känns tråkigt att historien tar slut, jag vill läsa om Bella, Edward, Jasper, Alice och alla hela tiden. Jag har ju blivit lite småbesatt av denna serie, det vet ni redan sedan tidigare. Jag har ju tjatat på rätt bra här i bloggen om både boken och filmen.  

Jag läääääängtar tills New Moon kommer på bio i höst, den SKA ses, syrran och jag har redan bestämt träff...hahah. Men jag måste säga att Breaking Dawn är lite halv skum om man jämför med de tre andra böckerna. Ska inte döma den än, har inte läst klart den än, men från det jag har läst so far så är det en hel jag inte gillar.

När jag är klar med denna, vad ska jag då läsa? Jag har liksom fångats av dessa böcker, har ju hela tiden velat läsa mera och mera och mera och mera , yeah you get the point för att få reda på vad som händer, de går ju inte att lägga ifrån sig dem.

Kommentarer
Postat av: Rebe

det känns som om jag läst alla dessa böcker, men det är bara nicole som kör en play by play av varje sida, i swear i might end up slapping her someday.

2009-01-18 @ 13:22:09
Postat av: Zelly

Rebe: We talk tooooo much about this book and movie. I shall try to stop ;) Since i don´t want to be slapped ;) but hey it´s a must read, de borde vara med på din 35 st bok lista :)

2009-01-18 @ 21:41:01
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0