Fredag


Älskar denna bild på Kate Winslet. Bilder på henne är inte så svåra att inte älska, hon är sååååå vacker.

Fredag igen då. Denna vecka tycker jag har passerat så satans fort, jag tycker att det var nyss jag skrev att det var måndag.

Jag håller ta mig fan på att bli tokig hemma, jag letar för fullt för att fösöka byta min lägenhet, men jag får inte ha för bråttom Just nu bor jag på 45 kvm i en etta och trivs bra i den. Den är väldigt bra planerad och jag har en superstor balkong. Jag skulle dock vilja ha en 2:a, skulle vara skönt med ett eget sovrum. Men jag är såklart inte villig att bo vart som helst i Stockholm, finns ju ställen man gärna undviker. Och jag skulle inte byta bort min lägenhet till vad som helst heller.

Men jag håller på att bli galen. Mina jävla grannar är helt omöjliga. Det är väldigt lyhört i vårt hus, man hör liksom när grannen ovanför går på toa. Han badar badkar sent om kvällarna/nätterna. Jätteroligt att ligga och lyssna till när man försöker somna och ska upp tidigt för att jobba.
Bruden som bor brevid mig driver mig till vansinne, eller hennes hund gör det och det borde hon straffas för eftersom han/hon är hennes ansvar. Jag skrev om henne för ett par månder sedan, ni kan läsa om det här.

Hunden är igång flera gånger i veckan och jag kan inte sova. Jag har redan problem med sömnen och nu dessa jävla grannar. Jag vet itne vad jag ska göra. Har ju redan varit över och pratat med henne en gång. Ska jag göra det igen? Jag vill såklart inte att hon ska hamna i trubbel, men hon verkar ju inte direkt lämplig att ha hund när hon inte kan ta hand om den och den ylar/gråter efter henne. Jag känner grannen som bor under henne och brukar fika med henne, hon säger samma sak att hon inte får någon lugn och ro på grund av hunden.

Med andra ord, I am going crazy i mitt hus.

Kommentarer
Postat av: Rebe

you really should try meditation, it help i swear!

2009-01-16 @ 15:41:56
Postat av: Sandra

Fy fan vad jobbigt :/ Näe du har ju fasen pratat med henne en gång, det ska ju räcka!! Tycker du ska ringa hyresvärden, de ska inte få säga till henne vem det är som ringt och klagat. Lycka till ;)

2009-01-16 @ 22:14:19
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Rebe: I should try that :)



Sandra: Hunden driver mig till vansinne. Som du säger har redan sagt till henne förr. Tack söta :)

2009-01-17 @ 23:45:36
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0