Let´s Dance


Sitter så klart och tittar på Let´s Dance på TV4 som jag kommer följa nu varje fredag. Så roligt att det är tillbaka, det är ett program som jag gillar. Det ska ju vara Let´s Dance och inte Stjärnor på is, det tycke jag var ett riktigt dåligt program.
Av de par som redan har dansat är nog Morgan Alling och Kitty Jutbring mina favoriter, eftersom jag blir så glad av att se henne, hon är alltid så färgglad och det fär mig att le. Får se om jag fastnar för något mera par. Ser fram emot att se Magdalena Graaf, hon är så vacker.

Edit: Då har jag skaffat mig mina favoriter: Morgan Alling, Kitty Jutbring, Laila Bagge och Magdalena Graaf.

(Bild TV4.se)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ett asbra program, precis som du säger nåt stjärnor på is näe tack! Let's Dance ska det vara! :D

Mina favoriter vid första anblicken nu är Morgan och Laila, SÅ bra dom sansa för att vara första programmet.

2009-01-10 @ 17:18:03
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Anja

Laila var ju grym :) Gillar Kitty också!

2009-01-10 @ 17:54:53
URL: http://lifebyanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0