Lördag

Sov över hos mina föräldrar även fast jag hade sagt att jag inte skulle till dem på ett tag, har hängt så mycket här på sista tiden...haha. Men efter dessa veckor jag har haft med jobb och så ville de se mig en sväng.
Mamma håller på att lagar lunch/middag och det luktar jättegott.

I kväll ska jag och pappa på bio. Blir bio igen för mig då, men det är bara trevligt. Min pappa har fått en massa biobiljetter så då passar vi på helt enkelt. Jag och pappa har sagt länge att vi ska på bio men det har alltid kommit något emellan, så ikväll ska vi spendera lite tid tillsammans. Pappa har fått välja film, eller ja nästan jag ville först se Australia, men kom på att det kanske inte är en lämplig film att se med sin far och det är inte rikigt hans typ av film heller.

Så det får bli en som heter Pride and Glory med snyggot Colin Farrell och Edward Norton.


Kommentarer
Postat av: Rebe

i hope you enjoyed the movie

2009-02-01 @ 07:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0