Snöigt


Jag blir så glad för all snö som vi har fått, dock ca 1 månad för seny. Håller tummarna för att den ligger kvar ett bra tag, vill inte att den smälter bort.

Jag måste få avreagera mig lite. Vissa människor borde inte få komma i kontakt på något sätt alls med andra människor, varkern per telefon, email, fax, direkt kontakt, yeah you get it. Jag hade en sån otrevlig kärring på tråden idag, jag tänker väldigt bad thoughts av bara tanken på henne. Vad är det för fel på vissa?! Jag skiter i om du har en våning på självaste Östermalm (det är inte Manhattan för i helvete) eller att du är vem fan som helst på denna planet, men du ska ta mig fan bete dig som folk när du ringer till ett ställe och vill lägga en bokning. Otrevliga kärringar som är allmänt bittra klarar vi oss såååååå bra utan, we don´t need your freaking money. Tydligen kan pengar inte köpa en vett och etikett. Ett tips kärring jävel, ta en charm kurs! 
Hon var så ond, trodde verkligen att det skulle få mig att göra som hon ville. Så länge du inte köper stället tänker jag inte göra som du vill kärring. Som sagt vissa borde inte få komma i kontakt med människor alls.

Kommentarer
Postat av: Rebe

i am sure a car will drive over her one of these days :)

2009-01-07 @ 21:25:59
Postat av: Sandra

Kärring!! Hela dan kan ju bli förstörd för nåt sån här! Fuck her ;)

2009-01-09 @ 16:25:21
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Rebe: Jag hoppas det ;)



Sandra: Du har såååå rätt, jävla kärring säger jag bara ;)

2009-01-09 @ 21:00:59
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0