Trött som bara den


Så här såg jag nästan ut imorse när jag gick upp. Efter ett ex antal koppar kaffe under mitt arbetspass ser jag nog fortfarande ut så...haha. Det var nästintill omöjligt att gå upp imorse, jag lyckades somna efter mycket om och men, men i vanlig ordning kunde jag inte sova, låg och vred och vände på mig i vanlig ordning. Jag hann ju inte förbereda mig ordentligt för dagens arbets pass.

Dagen har dock gått helt ok, jag trodde att min mailbox skulle bara sprängfylld, men det var inte så farligt. Jag och L har haft en ganska bra dag, har hunnit att komma i kapp med allt vilket känns superskönt och bra när resten kommer på måndag.

Slutar 17.30 och då blir det lite fika med en kompis.

Kommentarer
Postat av: Alisa -[GOTT NYTT ÅR 2009]-

Åh men tack så hemskt mycket!:)Roligt att du följt min blogg så länge, jag ska kika in din med!:)

2009-01-02 @ 15:56:03
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha skulle velat sett dej sådär ;P SÅ söt!! :D

Ett gott nytt 2009 gumman <3

2009-01-02 @ 16:02:53
Postat av: Rebe

is that your sexy morning look? haha



jag sov också dåligt...

2009-01-02 @ 16:57:23
Postat av: Zelly

Alisa: Tack söta :)



Anonym: Hahaha, man tackar :)



Rebe: Du har ju sett min sexiga morning look before ;)

2009-01-03 @ 16:32:05
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Den anonyma var visst jag ser jag nu ;P

2009-01-03 @ 17:26:03
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0