Yes...it´s back


Yes, äntligen börjar alla mina TV-shower komma tillbaka efter julledighet :) Fortfarande ett par som har premiär nästa vecka. Men just nu har jag ett nytt avsnitt av underbara One Tree Hill som väntar på mig. Syster säger att det är ett underbart avsnitt. Så det ska jag strax titta på.

Måste försöka lägga mig i tid idag, börjar 08.00 i morgon. jag brukat alltid ta ett tidigare tåg för att hinna äta frukost i lugn och ro på jobbet innan jag börjar mitt arbetspass. Så skönt att få göra det utan att behöva stressa. Vi får ju även världens godaste frukost på jobbet, super att slippa laga frukost hemma :)

(Bild CW.com)

Kommentarer
Postat av: Haris

Man får offra sig lite hehe. Åstorp ligger någon kilometer utanför Helsingborg. Det är verkligen en liten, liten håla. Har varit där en gång. Men synd att hon inte kommer till GBG eller någonstans närmare. Man kan inte alltid få det som man vill hehe. Ha det bra :D

2009-01-07 @ 21:49:22
URL: http://udrimujo.blogg.se/
Postat av: lifebyanja.blogg.se

Har precis laddat ner senaste oth-avsnittet också faktiskt. :-)



Fin blogg du har!

2009-01-08 @ 15:25:50
URL: http://lifebyanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0