Besök


Min kära syster är på väg hem till mig. Vi ska luncha tillsammans idag, vad det blir har vi inte bestämmt än. Hon ska även hjälpa mig att tömma källaren idag, jag vågar inte rikigt gå dit själv...hahaha. Hon stannar över natten och hjälper till här hemma och imorgon har vi bestämmt att vi ska kolla in Pride paraden tillsammans, det brukar vara ganska häftigt.

På måndag kan jag hämta nycklarna till min nya lägenhet :) Wwwiee. Då ska vi upp och titta om de har städat ut ordentligt och om det är något som inte är som det ska. Hyresvärden sa till mig att när jag har fått nycklarna är det bäst att gå upp och titta, det är bra att jag gör allt sådant innan jag flyttar in.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så roligt att få hämta nyklarna!! :)

Hoppas du haft en trevlig helg <3

2009-08-02 @ 14:15:55
URL: http://www.twitter.com/sandris81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0