Com Hem

Jag måste få passa på att säga några vänliga ord om Com Hem. Ett tag tyckte jag verkligen att de var värdelösa och funderade verkligen på att byta TV och internet leverantör.

Jag har alltid varit nöjd med dem, tills för ett tag sedan då det började strula ordentligt för mig. Mitt internet fungerar inte som det ska, jag har fått använda mig av en grannes trådlöst, men det går så trögt.

I dag ringde jag upp dem och sa som det var. Att mitt internet inte funkar som det ska. Jag har alltid varit nöjd med det, det har gått hur snabbt som helts och funkar felfritt.

Hon som hjälpte mig var jättebra, jättetrevlig och hjälpsam. Hon kom fram till att problemet ligger hos dem och inte hos mig som en av hennes kollegor vid ett tillffälle sa. Så hon lägger ett ärende på detta och skickar en tekninker som ska ta en titta på detta och förhoppningsvis fixa det.

Hon passade även på och fråga hur jag trivs med deras digitalbox. Den har jag inga problem med, den funkar super. Hon erbjöd mig att byta upp mig till en inspelningsbar digitalbox utan någon kostnad. Men att jag då binder upp mig på ytterligare 12 månader på deras TV utbud. Inga problem, för det är jag nöjd med och betalar inte så mycket i månaden för. Så en inspelningsbar digitalbox är på väg hem till mig nu. Tydligen har den en massa fiffiga funktioner :)

Kommentarer
Postat av: rebe

no TV is the way too go :P

2009-07-05 @ 14:28:42
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Tack för din röst söt:)

2009-07-05 @ 17:36:33
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0