Någon som vet?

Sitter på jobbet och jobbar extra ikväll, vi får se hur länge jag blir kvar.

Måste fråga. Jag har aktiverat min Facebook igen, tog bort den ett tag men ger den en chance till. Det är väldigt trevligt faktiskt, har hittat en massa kusiner i Kroatien som har FB. Men nu till min fråga. Om man inte vill acceptera någons friend request och väljer att tacka nej. Ser den personen det då? Ja, antagligen märker den personen såklart bland sina vänners lista att man inte har accepterat vänförfrågan. Men är det någon som vet om de får något meddelande på detta?


Jag har fått lite requeste av folk från min grundskola, folk jag inte är ett dugg intresserad av att ha någon kontakt med. Och jag är inte alls intresserad av att ha en massa vänner på min lista för att det ska se ut som att jag känner så mycket folk. Det tycker jag är patetiskt. Låter kanske taskigt, men nej det tycker inte jag. Det finns skäl till att jag inte vill ha dem på min vännerlista och varför jag inte vill att de ska se min profil och jag vill helt enkelt inte ha någon kontakt med dem alls.


Kommentarer
Postat av: Sophia

De får INTE ett meddelande om det :)

2009-07-12 @ 00:18:09
URL: http://finest.se/zoophiaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0