Anastacia idag

Jisses, vad trött jag är idag. Orkar knappt hålla ögonen uppe. Kom i säng på tok för sent igår, men har bara mig själv att skylla och ingen annan.

Ikväll kommer det att bli sent med och imorgon ska jag vara på SÖS 08.10 för att göra en synundersökning. Jag tror att det är den sista undersökningen innan jag ska få en tid för operation här fram över.

Ikäll är det äntligen dags för Anastacia på Annexet :) Som jag har sett fram emot det. Ska gå med en vän. Vi ska väl först äta någonstans och sen gå och se henne. Har alltid velat se henne live och idag är det änltigen dags. Har lånat systers digitalkamera som är tusen gånger bättre än min på att ta kort på under konserter, min suger verkligen på det. Funderar nästan på att köpa en ny innan New York eller om man kanske hittar någon där borta till ett bra pris.

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Jaa hehe kan inte vara lätt att vara hennes pojkvänn med tanke på all uppmärksamhet och även deras otroliga kemi bakom kameran. man kan juh nästan börja tveka om man är henne pojkvän hehe! Stackare!

Kramis!

2009-06-09 @ 14:04:07
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: rebe

jag tycker att du ska vänta och kolla vad du ser i usa!

2009-06-11 @ 00:06:27
Postat av: Zelly

Rebe: Håller med, lär ju vara billigare där borta :)

2009-06-11 @ 14:25:18
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0