Anastacia


Var ju och såg Anastacia på Annexet i tisdags. Och hon var så bra som jag trodde att hon skulle vara :) Hon höll på i ca 2 timmar, hon har en sådan speciel röst, love it. Hon pratade en hel del mellan varje låt och drog en hel del skämt.
Alla platser var sittplatser och jösses vilken trist publik det var mellanåt, de bara satt och diggade. Jag och min vän stog och dansade loss till vissa låtar. Kommer hon tillbaka till Sverige kan ni räkna med att jag ska se henne igen :)

I have to tell...hahaha. Bakom oss stog en vädligt jobbig man. När hon konserten började filmade jag lite och tog lite kort. När han såg att jag fotade samt filmade knackade mig på axeln. När jag vänder mig om langar han fram ett visitkort och säger, "Jag vill jättegärna att du mailar mig dina bilder på denna email adress". Jag fattade ingenting. "Huh" var mitt svar. "Ja, jag vill ha dina bilder". Ursäkta men vem fan är du?! Bara slänga fram ett visitkort och säga något sådant. Kan man inte vänligt fråga om jag har möjlighet att maila honom mina bilder och om jag vill dela med mig. Utan han mer eller mindre krävde det. Jag struntade så klart i honom. Men han höll på halva showen, "Jag vill verkligen ha dessa bilder och dina videos med". Jävla idiot! Jag bad han lämna mig i fred och låta mig njuta av showen. Och de som känner mig vet att jag inte håller tyst utan säger ifrån och det gjorde jag verkligen. Pucko!

Här kommer lite bilder. De blev inte så jättebra då vi inte satt sådär jättenära, men jag är nöjd ändå, huvudsaken var att se henne. Klicka för större :)

  

 

Och så några videos :)

"You´ll never be alone"


"Left outside alone"


För dem som vill se mera kan klicka in sig på min youtube kanal, Fabulositysecret1

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att se :)

Störig jäkel det där du, även om man förstår honom, men han kunde ju sagt det lite trevligare och inte bara krävt!

2009-06-13 @ 10:27:19
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0