R.I.P Michael


Idag har väl ingen missat att Michael Jackson tragiskt gick bort igår. Jag har fortfarande inte fattat det, känns så overkligt. När jag hörde det på nyheterna i morse fick jag gåshud över hela kroppen. Vem har liksom inte vuxit upp med hans musik. Jag ska inte sitta här och säga att jag var ett jättestor fan till honom som person, för det var jag inte. Jag har dock alltid varit ett fan av hans musik, älskar hans musik. Ingen kan ta ifrån honom titeln som The King of Pop. Han var ett geni inom dans/musik och allt han har åstadkommit inom nöjesbranschen.

Jag hoppas nu att han har fått sin inrne frid. Hittar inga bra svenska ord, så vi tar detta från min facebook. R.I.P Michael Jackson. The world has lost a true entertainer, you will always be The King of Pop, no one has ever come close to what you do. The world has lost one of the greats, but your music will live on forever! My heart goes out to his three children and other members of his family

Finns så många underbara låtar och videos att posta men jag nöjer mig med denna, en av mina favoriter, Beat It.


Och det här grymma uppträdandet 1995 på MTV Music Video Awards.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Helt ofattbart!

Han var verkligen; a true entertainer and he will always be The King of Pop!!

Sov gott Michael!

2009-06-26 @ 22:42:43
URL: http://twitter.com/sandris81
Postat av: rebe

jag kan fortfarande inte fatta att han dött....

2009-06-26 @ 23:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0