Snart hem

Jag är sjuk :( bläää. Men jag ska se till att stå ut två dagar till innan helg. Kan inte stanna hemma, har för mycket att göra.

Bilder och upptaering om Anastacia kommer när jag är hemma från jobbet, jobbar 30 minuter till och sen ska jag hem och ta ett varmt bad. Titta på Sverige-Malta matchen, laga syster dator, ja den har pajat igen. Men inte hennes fel, hårddisken har pajat igen, vad är detta om mer om detta senare. Pust, jag blev helt stressad av allt jag ska göra innan jag går och lägger mig ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sandra

:( men klart du måste vara hemma om du är sjuk gumman! Men förstår samtidigt..

krya på dej!

2009-06-10 @ 20:51:51
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0