Tack

Tack så mycket för alla grattis kommentarer som jag har fått under dagen, för alla mail och sms som jag också har fått.

Det blev inget speciellt firande idag, har varit på jobbet där det var mycket idag. Mina vänner jobbar idag, syster jobbar idag osv. Men på onsdag ska jag, syster och ett par vänner träffas för att äta en bit och gå på bio.

Fick denna fina blomma från chefen, så snällt. Jag hade med mig lite fikabröd som uppskattades av kollegorna :)



Min syster skämmer som bekant bort mig. Inte nog med att jag fick min Britney biljett av henne i födelsedaspresent så har hon handlat en massa annat med. Syster, tack jag finner inga ord för hur mycket jag älskar dig.


Hair straightner från Body Shop. Min syster är stammgäst där kan man säga..haha.


Jag är redo för New York i höst :)) Fick denna resväska från syster, den är gigantisk så nu kan jag shoppa ihjäl mig i New York. Den jag har är något mindre så jag får alltid ha två stycken så denna blir perfekt, hade faktiskt önskat mig en ny resväska.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sån fin blomma och så mer presenter från syster, hon är för snäller du ;)

2009-06-02 @ 10:33:07
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Haris

Joj Zellyc om jag får plats i den väskan (can i come to, till NYC hehehe). Planerade faktiskt själv att åka till Äpplet till hösten men no money no New York.

Kram!

2009-06-02 @ 10:41:53
URL: http://petitbeurre.blogg.se/
Postat av: rebe

i love the luggage

2009-06-02 @ 13:36:22
Postat av: Zelly

Rebe: Visst är den underbar, den är hur stor som helst ;)I can like fit a body in it...lol

2009-06-02 @ 21:18:32
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0