44 Frågor

Sandra utmanade mig, so here it goes :)

1. När gick du upp idag?
07.10 var det dags idag.

2. Diamanter eller pärlor?

Diamanter.

3. Senaste filmen du såg på bio?

Män som hatar kvinnor

4. Favorit Tv-programm?
Har flera som jag älskar: Supernatural, One Tree Hill, Desperate Housewives, Gossip Girl... mfl.

5. Vad åt du till frukost?
2 rostade smörgåsar och ett kokt ägg, apelsin juice till det och kaffe såklart

6. Vad är ditt/dina andranamn?
Har tyvärr inget :(

7. Din favoritmat?

Tacos, lassagne, pappas burek, mm.

8. Vilken mat gillar du inte?

Här kan listan göras hur lång som helst

9. Vilken är din favorit CD för tillfället?
Jag lyssnar på allt möjligt, men min favoritskiva är fortfarande "Stripped" med Christina Aguilera

10. Vilken bil kör du?
Ingen

11. Vilken är din favorit macka?
Ost och kalkonsmörgås

12. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?

Folk som är allmänt självupptagna, lögnare. 

13. Vilka är dina favorit kläder?
Älskar att gå i jeans och på våren/sommaren jeans kjol

14. Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då?
Tillbaka till New York, Australien, listan är lång

15. Favorit klädmärke?
Här är en lång lista med

16. Vart vill du dra dig tillbaka?
Dubrovnik, Kroatien 

17. Favorittid på dagen?
kvällar


18. Var är du född?
I Zagreb, Kroatien

19. Vilken är din favorit sport att se på?
Basket men då ska det vara NBA och fotboll, Spanska Ligan och Italienska igan, samt när det är EM & VM i fotboll

20. Vem tror du inte svarar på dessa frågor?

De som helt enkelt inte har tid och lust

21. Vem tror du svarar först?
Still thinking

22. Coca Cola eller Pepsi?
Coca cola

23. Fotboll eller ishockey?
Fotboll såklart

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?

Nattuggla, men det är jag under helger när jag inte jobbar.  

25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr, jag går till en nagelteknolog var tredje vecka

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Inte just nu

27. Vad ville du bli när du var liten?
Flygvärdinna

28. Bästa barndomsminnet?

Mina somrar som jag spenderade med mina underbara morföräldrar som tyvärr inte lever idag

29. Varit i Afrika?
Nej, men skulle jättegärna vilja åka dit..

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Haha, jodå men det har jag säkert gjort.

31. Varit med om en bilolycka?

Ja, i Kroatien för en massa år sedan, tack och lov gick allt bra förutom att bilen kvadade totalt.

32. Favoritdag i veckan?

Fredag och lördag skulle jag nog säga

33. Favoritblomma?
Torkade rosor.

34. Favorit snabbmatsrestaurang?
Pizza och kebab.

35. Äger du en cykel?
Nej

36. Vem fick du senaste mailet ifrån?
Det måste ha varit från en hotellgäst

37. I vilken affär skulle du helst vilja utöka ditt kreditkort?
Vill inte ha kredit hos någon affär, utan jag vill betala på en gång så att det är gjort.

38. Läggdags?
Brukar bli runt 23, men på helgerna mycket sent ca 02.00-03.00

39. Vems svar är du mest nyfiken på?
Allas som vill göra detta

40. Senaste personen du delade en middag med?
Mamma och pappa

41. Vad sysslar du med just nu?
Detta och har Sex and the city på TV3

42. Favoritfärg?
Blå

43. Hur många tatueringar?
En, men planerar att skaffa ett par till

44. Hur många utmanar du?
Alla som vill :)

Kommentarer
Postat av: Haris

Jag antar denna utmaning haha :) :) Woooo!

Zelly det blir Brena efter allt för min del hehe :)

2009-03-20 @ 20:23:16
URL: http://petitbeurre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0