Dataverkstad


Så här såg det ut ett tag här hemma, som en och annan dataverkstad. Syster mötte upp mig innan jag skulle iväg till min nageldam för att jag skulle fixa hennes dator. Skulle installera allt, Itunes, Norton osv. Det tog mig inte alls lång tid att fixa det, smart som man är ;) Ska verkligen se till att jag collect payment en dag nu också ;) Får se vad för trevlig middag hon bjuder mig på. Men vad gör man inte för sina syskon. Nu ska jag bara se om jag får liv i hennes Ipod, för yes den har hon lyckats paja också...hahah. Den människan borde egentligen hålla sig långt borta från teknik tycker jag.

Har Star Wars 3 på i bakrunden som går på Tv4, jävlar vilken tråkig film. Men Hayden Christensen är snygg så man får väl titta upp lite då och då.

Kommentarer
Postat av: Rebe

vart är idolbilden på mig som skrivbord underlägg????

2009-03-22 @ 09:41:22
Postat av: Zelly

HAHAHAHA, I am a bad friend helt enkelt, that´s the only förklarning jag har..lol

2009-03-22 @ 10:28:10
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Rebe

well u need to change the desktop....en bild på mig i mitt sexiga lakers linne is a must haha

2009-03-22 @ 11:41:23
Postat av: Andreja

Annars kunde du överraska med en sexig bild på Jackson Rathbone. ;) En idolbild på Rebe skulel no funka.:P



Jag tycker vi ska dra till Le Rouge.

Man får en Moulin Rouge stäming där. Maten ör hur god som helst och man blir proppmätt där.

Jag snålar inte. Vi kör fan på 3 rätters med vin och sen tills slut kaffe och avec...

puss

2009-03-25 @ 19:13:55
Postat av: Zelly

Dea: LOL, jag tycker att en snygg bild på rebe är mer passande ;)

Jag tycker också att vi ska dit, vi får kolla när du är ledig så fixar vi. Har alltid velat gå dit, har hört så mycket bra om det.

Puss puss

2009-03-25 @ 21:54:35
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0