F*n

Vaknade med världens jäkla huvudvärk. Fan, jag är så trött på denna jäkla migrän. På sista tiden har jag fan ont i huvet nästan varje vecka. Migränen hade blivit bättre men nu är den liksom tillbaka som sagt nästan varje vecka. Får nog ta och ringa till läkaren och kolla lite med honom. Kanske ska testa en ny medicin eller så.

Nu känns det lite bättre, men har fortfarande ont i huvet. Ska ta tag här hemma och börja städa lite. Eftersom syster bor här ett par dagar blir det genast mer att plocka. Hon jobbar dock idag med så det är skönt att jag får städa själv i lugn och ro.

Ska även läsa på den nya bok som jag har börjat på. Älskar verkligen att få ligga i soffan och läsa en bra bok. Den jag läser nu är väldigt lättläst.

I morgon är det dags att jobba igen. Det kommer bli en ganska tuff vecka känner jag på mig. Vi är i stort sett fullbokade men det ringer så mycket människor som letar hotell rum fast i stort sett hela innerstaden är fullbokad. Ni ska bara höra samtalen vi får och vad folk säger för att få rum eller bord på någon av våra restauranger. Helt crazy.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Näe fy vad jobbit, vet hur det är med huvudvärk, hatar det! Kanske du ska prova en ny medicin.

Ha en bra vecka gumman <3

2009-03-16 @ 10:21:30
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Tack söta :)

2009-03-17 @ 22:21:57
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0