Fredag


Fredag, äntligen liksom. Denna vecka har varit något stressig kan man säga. Jag sitter här främför TV:n och gör inte så mycket. Väntar på att syster yster ska komma från jobbet, men det tar ett par timmar till, hon jobbar till 24.00 idag. Hon ska sova hos mig ett par nätter. Mammas farbror från Kroatien kom idag med sin fru för att hälsa på mammas kusin i Malmö och Göteborg och så klart mamma. Då får de sova i systers rum så hon ska vara här ett par dagar. Ska bli trevligt att ha det lilla livet här.

Dock är jag på språng hela dagen imorgon. 11.50 ska jag och Rebe på bio och äntligen se Män som hatar kvinnor. Som jag har längtat efter att få se denna fil och äntligen blir det av. Sen hem till mamma och pappa för lunch och träffa hennes farbror och sen hem för att se finalen i Melodifestivalen. Söndag ska jag bara slappa och inte för att morgon dagen är jobbigt, ska ju bara göra trevliga saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0