Lepa Brena


I am so excited. Min barndoms idol från ex. Jugoslavien som jag älskar lika mycket idag som när jag var liten kommer till Stockholm och ska ha konsert :))) Jag är så glad för detta, jag har alltid velat se henne live. Hon har kommit upp sig till åren men jag är överygad om att hon kommer vara hur bra som helst :) 25 april är det dags att se Lepa Brena :) Får se till att skaffa biljetter, tänker inte riskera något vid dörren, tänk om det skulle vara fullt och man inte får komma in. Nej, nej här ska skaffas biljetter så fort de släpps.

Kommentarer
Postat av: Haris

Hoppades på att hon skulle komma till GBG men icke hehehe.

2009-03-14 @ 10:27:12
URL: http://petitbeurre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0