Min dag

Nu sitter jag här i soffan och ska se Melodifestivalen. Tänkte först se den hos mamma och pappa. Men det var innan mammas farbror och fru kom på besök till dem. Vill inte åka hem sent sen, så jag åkte hem istället och sitter nu här och tittar.

Var på bio tidigare, mer om filmen i nästa inlägg. Efter det åkte jag hem till mamma och pappa på lunch/middag. Det var jätteroligt att träffa hennes farbror, han är så lik min morfar som inte lever idag. Det är alltid trevligt att höra han nämna saker som jag inte visste om morfar fast vi stog varandra så nära. Men ni vet små saker som betyder mycket för en när man får höra det från någon annan. Mamma hade gjort så god mat och pappa hade så klart gjort efterrätt, bagare och konditor som han är. 

Syster ska sova här ikväll med, det blir ett par dagar till, nu är hon på jobbet i vanlig ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0