Movies


Jag samlar på DVD filmer och har den senaste tiden köpt en hel del. Jag vill passa på att säga att jag inte har köpt alla dessa filmer på en och samma gång, utan har köpt dem i omgångar. Det var rea på Mega Store här om dagen och sen har även både Dischop och CDON haft sjukt bra erbjudande på film, 30 kr styck. Det tycker jag är ett bra pris. Men nu får jag nog lugna mig lite med filmköpandet tror jag...hahah. En del har jag sett förr och en del inte alls. Nu kan jag verkligen bjuda hem folk på en filmkväll.

Filmer jag har köpt:

* Dreamgirls
* Shooter

* Ghost - En klassiker som man bara måste ha
* Briget Jones Dagbok
* Susan var är du? - Min favorit film med Madonna
* The Crow - Ännu en klassiker
* More for the money - Med en av mina favoriter, Al Pacino it´s a must
* Pianot

* Grease 2 - Har ettan sen tidigare som är en klassiker såklart, men det är kul och ha denna med
* The Aviator - Leonardo DiCaprio, do I need to say more
* La Bamba - Älskar denna film
* En djävul till flickvän
* Blue Crush

* Roxanne - Tycker denna är så mysig
* Ray
* Notting Hill
 

Kommentarer
Postat av: Rebe

du får ha en movie week haha



but rememeber you have to consult with me before buying anything okie? bara 2 veckor then you're off the hook

2009-03-21 @ 03:48:13
Postat av: Zelly

eller hur, jag får ta semester och så får vi hänga hos mig och bara kolla film..lol när jag samlade dem så där så insåg jag oops vad mycket film..lol



of course dear, som sagt detta var från förr, nu är du så där lurig igen och jag är nyfiken

2009-03-21 @ 11:09:55
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Å, länge sen jag köpte mycket film men har man brist på pengar så har man :(

La Bamba, har den och I love it <3 Bra filmer för övrigt du hittat.

2009-03-22 @ 13:17:43
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Sandra: Förstår precis. Jag har lyckats göra rikiga kap. men nu måste jag nog hålla mig lite från att köpa filmer.

2009-03-22 @ 18:53:29
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0