Off I go


Nacka Forum har verkligen blivit hur stort som helst och det finns en hel del butiker som inte finns runt om i stan. Det bästa är att det ligger 10 minuter med buss från mig, så skönt. Jag hann inte direkt titta på så mycket eftersom jag och min kompis inte hade setts på så länge och hade en hel del att prata om. Men jag ska se till att åka dit igen när jag är ledig för att titta runt i alla affärer.

Nu ska jag iväg och sitta barnvakt. Kommer nog titta in här senare ikväll när barnen har somnat. Har med mig min laptop eftersom jag har lite stuff jag ska göra med den senare ikväll, när de sover såklart.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det går bra att vara barnvakt. Trevlig lördag gumman <3

2009-03-07 @ 17:44:26
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

tack söta gumman, nu sover barnen och jag ska bara ta det lugnt :)

2009-03-07 @ 22:34:06
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0