Torsdag

Solen håller verkligen i sig, så skönt trots att det är lite kallt ute. Men det gör inget eftersom solen trots allt skiner.

Jag märker verkligen att jag blir gladare och något piggare med. Det är verkligen en skön känsla. Mitt vårtecken är när glassbaren här ute på kajen utanför hotellet öppnar, det är ett vårtecken.

I dag efter jobbet ska jag träffa Rebe. Vi ska gå till Mega Store och titta lite. De ska nämligen stänga den affären och har rea på en massa skivor och filmer. Något farligt för både mig och Rebe som vill ha så mycket film och skivo :) Men hoppas vi gör några kap. 

Kom just på att jag måste boka flygbiljett till Helsingfors när jag ska se Madonna. Lika bra att göra det i tid, vill inte betala en förmögenhet för en flygbiljett. Hotell har vi redan bokat geonom vårt hotell. Vi får så grymt bra priser på underbara hotell :) 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Samma här, man känner sig genast piggare i detta väder och man vill mer UT och göra nåt :)



Å, avis..hoppas ni hittar några fynd :) Men visst det är farligt med rea på filmer och musik :P

2009-03-19 @ 15:18:13
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Visst är det så. Jag känner hur det pirrar i kroppen när det är fint väder ute och vill bara vara ute och inte sitta på något kontor hela dagarna. ;)



Åh det är helt fatligt och jag har köpt fööööör mycket film på sista tiden, men I like :)

2009-03-20 @ 22:17:53
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Haris

Hehe :) Ja det måste'ru fan hehe! Kanske kan bjuda upp på en dans eller något. Brukar öva in mooves innan konserter - sorligt men sant hehe. Jag lider lite av det där white-boy-can't-dance-syndromet hehe.



Boende har vi hittat i form av ett Vhem som ligget vid Gamla Stan bakom slottet. Centralt och bra... Kommer tappa bort mig i Sthlm. Gud haha :)

2009-03-20 @ 22:19:56
URL: http://petitbeurre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0