Trötter

Jag är så trött idag. Har inte fått enough kaffe än, gick upp 05.30 för att vara på jobbet 07.00. Jobbar till 15.30 idag och sen är det hem för att bara ta det lugnt, ska jobba 08.30 imorgon. Fast jag jobbar bara till 14.30 för 15.30 måste jag vara på SÖS för att göra en magnetröntken (stavat rätt?).

Jag håller på att få spel på receptionen, här händer inte mycket ja de har väl en del utcheck, men här hos mig är det hur lugnt som helst. Jag får knappt gå på toaletten och inte ens tal på att få springa och röka fast en av dem har gått flera gånger. Det här kommet jag ta upp med receptionschefen i morgon. Ska jag jobba extra här så ska jag ha rätt till några minuters paus jag med, måste ju för fan få gå på damernas.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch låter inge vidare :/

Hoppas det går bra på röntgen imorgon <3

2009-03-29 @ 20:37:14
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0