Flask fan

Jag var nyss nere i personalmatsalen och åt lunch. Skulle ta lite ketchup på mina köttbullar. Tar fram en flaska som denna på bilden, skakar lite på den. Vad händer då? Jo, någon dum jävel har inte skruvat på locket ordentligt så all ketchup sprutar på mig och min uniform. Jättekul, inte! Så nu luktar hela min uniform ketchup och jag som ska jobba i morgon och extra på lördag. Hinner inte skicka iväg den på tvätt.

I vanlig ordning är det pissväder idag. Spöregnade imorse när jag gick till jbbet. Men skönt att det är fredag imorgon även fast jag ska jobba lite extra. Extra pengar behövs :)

Kommentarer
Postat av: rebe

lol, not your day today

2009-05-28 @ 19:53:01
Postat av: Andreja

asg nice (el inte). Nu tror folk att du kanske har den tiden på månaden?lol

2009-05-29 @ 01:15:34
Postat av: Zelly

Rebe: Hade en rikigt skitdag, ja ett tag i allafall ;)



Syster: It was not fun ;) Okej då bara lite ;)

2009-05-29 @ 13:33:14
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0